Tuesday, June 12, 2012

saat2 menghadapi final exam & menjelang pentauliahan PALAPES di UUM.. (>_<)...

Assalamualaikum ..semua..ye, agak lamo kita x coret kat blog nie kan..emm..actually,busy sngat2..
sem nie..ngan final examnya nie..ngan pasni nak pentauliahan PALAPES..yeSS!! AKHirnya penantian
aku selama 3 tahun tiba akhinya..x sabar2 nak menghabiskan semua ini..suRE, pasni aku rindukan skod intake 26 aku..hua.hua..and finally pas tauliah,aku akn tinggal 1 semester lagi sblum meninggalkn
bumi sintok,Kedah nie..hehehe...oh ya,bwah nie nak share2 picture ngan korang gmbar2 semasa pra mess nite..

ha..n la aku ..cOMEI2 x..hehehe ('';)



ha..n aku ngan mmber baik aku..sheera..


ha..n posing ramai2 yOP..

me with nana... (>_<)

Post seterusnya akn menyusul kemudian yekk..admin busy nak study..sok exam..hua.hua...wish me luck....








     

No comments:

Post a Comment